About us 

We

MAKE IT

hAPPEn!

 

WMH Project Brussels, opgericht in 2004, is een 360° evenementen- en communicatiebureau dat jaar na jaar blijft groeien dankzij het vertrouwen van zijn klanten en een team van drietalige, universitair geschoolde experts.

 

Van het bedenken van een strategie tot de uitvoering ervan op locatie: WMH Project Brussels is uw one-stop shop voor communicatie in alle sectoren.

 

In 2009 hebben we ons pan-Europese netwerk van partnerbureaus opgericht dat een gebied bestrijkt van Moskou tot Lissabon en van Stockholm tot Dubai: WMH Network.

 

GROEPPEWMHPROJECT

 

Experts op het gebied van Public Relations, Digitale Communicatie, Event Management, Spatial Design en Incentive Management.

 

De WMH Project-groep bestaat uit FC2 Events, PHB, Mondial Events, TeamWork, VADEMECOM, MKTG Santé, LDR, Fréquence en EAT. De groep brengt een gemeenschap van talenten bijeen die in real time de ervaring en het engagement van uw publiek (her)uitvindt.

EEN GROEP DIE ZICH INZET VOOR MENSEN EN RESPECT
VAN DE PLANET

 

REDEN
OM

 

We zijn menselijk, authentiek en precies.

 

Wij geloven dat onze organisatie een kruisbestuiving van talent bevordert, en op die manier bijdraagt aan het creëren van unieke ervaringen die alsmaar boeiender worden.

Gesproken talen

 

In de volgende talen nemen wij opdrachten aan, wisselen wij van gedachten met onze klanten en bedenken wij communicatie-acties om het doelpubliek aan te spreken.

 

expertise  

 

ONZE EXPERTISE

Zakelijk evenement

Mensen samenbrengen, een buzz creëren, ideeën delen en een blijvende indruk achterlaten CONVENTIE - SEMINAR - CELEBRATIE - PRODUCTLancering - BRAND EVENT.

INCENTIVE & REIZEN

Inschepen en stimuleren met een lage ecologische impact maar een hoge sociale impact INCENTIVE - LEARNING EXPEDITION - BUSINESS TRAVEL - MICRO-AVENTURE

RUIMTELIJK ONTWERP

Ruimtes ontwerpen en vormgeven voor unieke merkervaringen RUIMTE-INRICHTING - STANDEN - POP-UP STORES & STUNTS - SCENOGRAFIE - SHOWROOM - RETAIL.

PUBLIC RELATIONS

Ideeën, initiatieven en producten helpen ontstaan, worden gedeeld en verspreid Mediarelaties - Media-invloed - Public Affairs - Crisiscommunicatie - Personal Branding - MVO & Transformatie

DIGITAAL 

Verhoog de waarde van gegevens en de impact van online & hybride communicatie WEBSITE & WEB PLATFORM - HYBRID INTERACTIONS - DATA ANALYSIS - ADVIES & ENGAGEMENT STRATEGIE - UX & LEAD GENERATION - AI

INSTELLINGEN

Positief engagement genereren voor nationale, Europese en internationale openbare aanbestedingsprojecten INSTITUTIONEEL EVENEMENT - DEBAT - CONFERENTIE - PROTOCOLBEHEER - ALGEMENE VERGADERING - EXHIBITIE

GEZONDHEIDSZORG

Verbanden leggen, oplossingen bedenken die zinvol zijn voor de medische wereld en dagelijks bewijzen dat creativiteit goed is voor je gezondheid! CONGRES - SYMPOSIUM - STAND - MEDISCHE RAAD - BEWUSTWORDINGSCAMPAGNE

LUXE - MODE - KUNST - CULTUUR

Het beste verbeelden om het beste tot leven te brengen DEFILES - SHOWROOM - BRAND EVENT - BRAND INFLUENCE - PERFORMANCES

 

EEN MOBILITEIT 

De toekomst van uw duurzame mobiliteit een boost geven PERSPROEVEN - CIRCUIT DAG - TRAINING NIEUW PRODUCT - OVEREENKOMST - PERSLancering

 

KLANTEN

 

We zijn er trots op dat we onze klanten kunnen helpen door hun publiek te boeien met onvergetelijke ervaringen. Sommigen van hen zijn al meer dan 25 jaar bij ons. 

TEAM

 

De kracht van ervaring

 

WMH Project is ontstaan uit de fusie van verschillende agentschappen met expertise in hun activiteitensector(FC2 Events, PHB, Mondial Events, TeamWork, VADEMECOM, MKTG Santé, LDR, Fréquence en EAT).

 

Met hun schat aan ervaring hebben alle managers van deze entiteiten zich bij het avontuur aangesloten en blijven zij ter plaatse om van het WMH-project een groep in eeuwige evolutie te maken die alle ideeën mogelijk maakt.

 

In Brussel, Parijs, Lyon en Bordeaux beheren onze meer dan 350 enthousiaste en multidisciplinaire consultants dagelijks uw projecten in alle communicatiesectoren.

Vinciane

MORIELJE DE WESTGAVER


Algemeen manager

Vincent

MORRENS

 

Associate Partner 

& Head of Media Relations

Laura

BINI

 

Associate Partner 

& Head of Digital Communications

Gauthier

DEMARET


Hoofd evenementen, incentives en reizen

Emmanuelle

GHEYSEN


Senior Evenementen Manager

Céline

SYLVAIN


Evenementen Manager

Pascaline

DE MEEUS


Evenementen Manager

Inès

HATIMY


Evenementen Manager

Caesar

RYELANDT


Junior Evenementen Manager

Manon

MAALOULI


Communications Project Manager

Diana

HÎNCU

 

Communications Project Manager

Soukheina

THIAM

 

Communications Project Specialist

Audrey

BORNSTEIN


Communications Project Specialist

Edouard

ARONSON


Motion Designer

Stéphanie

SIMONIS


Communications Project Manager

Jan

POTÉ


Communications Project Director

Laurent

CROONENBERGHS


Communications Project Specialist

Romane

DESNOS


Communications Project Specialist

ONZE VACATURES    

 

Wij streven er niet naar om de beste te zijn: wij streven ernaar om met de beste mensen samen te werken.

 

 

Insights

 

Alles wat onze experts inspireert en prikkelt

Cropped shot of a group of businesspeople holding a plant growing out of soil

Een MVO-norm? Maar waarvoor? Toen de evenementenindustrie ISO 20121 creëerde...

Storytelling

Fusies en overnames - Bedrijfsstrategie

Fusie en creatie

evenemententechnologie WMH Project

DIGITAAL: stoppen of nog meer?

Projecten en bedrijfsstrategie

Specialisatie: de belofte van doeltreffend projectmanagement

CASE STUDIES     

 

 

"We Made It Happen"

 

 

CSR

 

CSR-MVO-logo

De WMH Project-groep heeft op 5 mei 2021 de ISO 20121-certificering verkregen, een erkenning de maatschappelijke innovatiestrategie van de groep.

Met deze certificering onderstreept WMH Project het beleid van integratie van duurzame ontwikkeling in de campagnes en evenementen die de teams realiseren.

Deze erkenning maakt het mogelijk om onze voortgangsbenadering te stroomlijnen via dé internationale referentienorm voor de communicatie- en ontwerpberoepen.