INSIGHTS

 

Wat onze experts zeggen

 

 

Bij WMH Project verkiezen we de term insight boven blog, Project Management boven projectbeheer, Spatial Design boven standenbouw. Waarom doen we dit?

Want elk woord is bedoeld om te boeien, over te brengen, te delen en interesse en emotie op te wekken. Niets wordt aan het toeval overgelaten.

Onze Insights zijn uitnodigingen om uw communicatie anders te (her)bezien.

Welkom in onze wereld, geniet van de (her)ontdekking!

Wat zijn de onderwerpen die u interesseren?

 

Een MVO-norm? Maar waarvoor? Toen de evenementenindustrie ISO 20121 creëerde...

De strategische keuzes van ondernemingen zijn altijd ingegeven geweest door twee soorten prestaties: economische prestaties en organisatorische prestaties.
Maar om een combinatie van de twee vruchten af te laten werpen, is het nodig om op het juiste moment de juiste keuzes te maken ... en te weten hoe het organisatorische in dienst van het economische kan worden gesteld.

Door Estelle Lebely

Storytelling

Ik hoor momenteel veel mensen praten over storytelling als een van de beste, zo niet het beste, middel om te overtuigen.
Dat het dus doeltreffender zou zijn als een presentatie bijvoorbeeld bestaat uit een these, een antithese en een synthese, of uit een voorbeeld uit de praktijk, of uit een eenvoudige vergelijking.

Door Benjamin Peurey

Fusie en creatie

Het groeimodel voor de overname en integratie van andere structuren is voor een onderneming een grote kans om terug te veren, als het model in overeenstemming is met het strategisch plan van de onderneming.
Hierdoor kan het bedrijf haar cliënten nieuwe expertise aanbieden, en toegang krijgen tot extra middelen.

Door Emeline BERNARD

DIGITAAL: stoppen of nog meer?

Tijdens de pandemie heeft de evenementensector een enorme digitale boost gekregen!
Na deze wervelwind kunnen we ons dan ook terecht afvragen of we allemaal definitief zijn overgeschakeld op een volledig digitale wereld. Willen we ooit nog anders? Of heeft de digitale technologie haar grenzen getoond?

Door Christophe MARRET

Specialisatie: de belofte van doeltreffend projectmanagement

De strategische keuzes van ondernemingen zijn altijd ingegeven geweest door twee soorten prestaties: economische prestaties en organisatorische prestaties.
Maar om een combinatie van de twee vruchten af te laten werpen, is het nodig om op het juiste moment de juiste keuzes te maken ... en te weten hoe het organisatorische in dienst van het economische kan worden gesteld.

Door Florence MAYER