CASE STUDIES

 

UW PROJECTEN, ONZE REALISATIES!

 

we make it happen

 

 

Door uw problemen te bestuderen, uw wereld te begrijpen, gebruik te maken van onze expertise en ervaring, de juiste synergieën te creëren en een vleugje flexibiliteit toe te voegen, We Make It Happen!

Ontdek enkele van onze beste verwezenlijkingen, de kerncijfers van onze evenementen, de voordelen voor zowel het merk als de deelnemers.

Inspireer uzelf, inspireer ons.

CDC Challenge

NISSAN

Job

Travel Incentive

Locatie

Schotland

Lancering

06.2019

Nissan organiseert jaarlijks een verkoopwedstrijd, waarbij 40 winnaars de kans krijgen om te genieten van een reis die “anders” is. Een aantrekkelijke bestemming moet de deelnemers motiveren om zichzelf jaar na jaar te overtreffen.

Meer lezen

De gasten werden ondergedompeld in een 100% Schots bad: van een nacht in een bivak aan Loch Lomond met whiskyproeverij en diner aan het meer tot het aanleren van voorouderlijke overlevingstechnieken. Ook kregen ze een kijkje achter de schermen van Murrayfield en een rugby-initiatie … En nog veel meer!

BINNENLANDEN

WEBER

Job

Travel Incentive

Locatie

Tanzania

Lancering

01.2020

Weber wilde zijn beste wederverkopers belonen tijdens een verkoopuitdaging door middel van een betekenisvolle reis die emoties losmaakte.

Meer lezen

Aan het begin van de gezondheidscrisis konden 50 gasten ontsnappen voor een buitengewoon 10-daags uitje.

 

Het programma was rijkelijk gevuld met cultuur en ontdekking. Het omvatte een safari in het Tarangire park, een ballonvlucht over de zuidelijke Serengeti-vlakten, een snorkeltocht in het turquoise water van Kae en een excursie naar het Jozani-woud.

Bioderma - En aparté - Productlancering - WMH Project

EN APARTÉ

BIODERMA

Job

Evenement & E-Evenement

Locatie

Heel Frankrijk

Lancering

09.2021

BIODERMA wilde het format van zijn opleidingsavonden herzien om zo het innoverende imago van het merk te versterken, met behoud van de essentiële onderdelen van een opleiding.

Meer lezen

Het concept stelde Bioderma in staat zich te onderscheiden van concurrerende merken. Ook bood het de gelegenheid om de banden met het farmaceutisch netwerk te versterken.

 

ROLAND GARROS

FRANSE TENNISFEDERATIE (FFT)

Job

Spatial Design

Locatie

Parijs

Lancering

09.2020

Met de modernisering van het nieuwe stadion heeft het toernooi van Roland Garros een nieuwe bladzijde in zijn geschiedenis geschreven.

Meer lezen

Internationaal en in Frankrijk is het merk Roland Garros een belangrijke sportieve referentie. Roland Garros zet zich elk jaar opnieuw in voor een “premium” bezoekerservaring, vanaf het moment dat bezoekers het stadion binnenkomen tot het moment dat ze het stadion weer verlaten...

 

Net daarom heeft de Franse tennisfederatie het ontwerp en de inrichting van de hospitalityruimtes toevertrouwd aan WMH Project.