CDC Challenge
Job
Travel IncentiveLocatie
SchotlandLancering
06.2019Nissan organiseert jaarlijks een verkoopwedstrijd, waarbij 40 winnaars de kans krijgen om te genieten van een reis die “anders” is. Een aantrekkelijke bestemming moet de deelnemers motiveren om zichzelf jaar na jaar te overtreffen.
De gasten werden ondergedompeld in een 100% Schots bad: van een nacht in een bivak aan Loch Lomond met whiskyproeverij en diner aan het meer tot het aanleren van voorouderlijke overlevingstechnieken. Ook kregen ze een kijkje achter de schermen van Murrayfield en een rugby-initiatie … En nog veel meer!
BINNENLANDEN
Job
Travel IncentiveLocatie
TanzaniaLancering
01.2020Weber wilde zijn beste wederverkopers belonen tijdens een verkoopuitdaging door middel van een betekenisvolle reis die emoties losmaakte.
Aan het begin van de gezondheidscrisis konden 50 gasten ontsnappen voor een buitengewoon 10-daags uitje.
Het programma was rijkelijk gevuld met cultuur en ontdekking. Het omvatte een safari in het Tarangire park, een ballonvlucht over de zuidelijke Serengeti-vlakten, een snorkeltocht in het turquoise water van Kae en een excursie naar het Jozani-woud.
EN APARTÉ
Job
Evenement & E-EvenementLocatie
Heel FrankrijkLancering
09.2021BIODERMA wilde het format van zijn opleidingsavonden herzien om zo het innoverende imago van het merk te versterken, met behoud van de essentiële onderdelen van een opleiding.
Het concept stelde Bioderma in staat zich te onderscheiden van concurrerende merken. Ook bood het de gelegenheid om de banden met het farmaceutisch netwerk te versterken.
ROLAND GARROS
Job
Spatial DesignLocatie
ParijsLancering
09.2020Met de modernisering van het nieuwe stadion heeft het toernooi van Roland Garros een nieuwe bladzijde in zijn geschiedenis geschreven.
Internationaal en in Frankrijk is het merk Roland Garros een belangrijke sportieve referentie. Roland Garros zet zich elk jaar opnieuw in voor een “premium” bezoekerservaring, vanaf het moment dat bezoekers het stadion binnenkomen tot het moment dat ze het stadion weer verlaten...
Net daarom heeft de Franse tennisfederatie het ontwerp en de inrichting van de hospitalityruimtes toevertrouwd aan WMH Project.