CASE STUDIES

 

UW PROJECTEN, ONZE REALISATIES!

 

we make it happen

 

 

Door uw problemen te bestuderen, uw wereld te begrijpen, gebruik te maken van onze expertise en ervaring, de juiste synergieën te creëren en een vleugje flexibiliteit toe te voegen, We Make It Happen!

Ontdek enkele van onze beste verwezenlijkingen, de kerncijfers van onze evenementen, de voordelen voor zowel het merk als de deelnemers.

Inspireer uzelf, inspireer ons.

Infinity Tour

MICHELIN

Job

Travel Incentive

Locatie

Sicilië

Lancering

09.2019

Michelin organiseert een grootschalige challenge om zijn dealers uit te dagen, en combineert zo een exclusieve en onvergetelijke ervaring met een professionele uitstraling.

Meer lezen

Er werden 24 sessies van 60 personen georganiseerd, die elk genoten van een dag rallyrijden - afgewisseld met exclusieve ritjes in klassieke auto's en een helikoptervlucht over Syracuse vanaf het hotel.

Lavazza-event-2020_WMH Project

BOOSTCAMP

LAVAZZA

Job

Evenement & E-Evenement

Locatie

Bordeaux

Lancering

01.2020

Hoe kunnen we betekenis geven aan ieders doen en laten?

Meer lezen

Na het scharnierjaar 2019, dat werd gekenmerkt door talrijke investeringen, wilde Lavazza 2020 beginnen met een ongewoon en authentiek evenement. Door een verandering van toon kunnen we terugkeren naar de basis en betekenis geven aan ieders doen en laten.

De medewerkers werden uitgenodigd voor het LAVAZZA BOOSTCAMP - een nieuwe naam en een nieuw concept voor een nieuwe vergaderformule: boeiend, dynamisch, gedurfd en volledig in lijn met de merkwaarden.

CONSTRUCTION & DEMOLITION WASTE MANAGEMENT PROTOCOL

DG GROW

Job

Public Relations

Locatie

Europa

Lancering

04.2017

Pan-Europese perscampagne over recycling en terugwinning van bouw- en sloopafval.

Meer lezen

Directoraat-generaal Interne Markt, Industrie, Ondernemerschap en Kmo’s (DG GROW), via onze partner Cecoforma.
Het organiseren van persconferenties over heel Europa tijdens een ‘ItoB’-roadshow (Institutions to Business).

De doelstellingen van de klant werden niet enkel gehaald maar zelfs ronduit verpulverd door onze ComUnity.pro-agentschappen, met soms tot 5 (!) keer meer media dan gevraagd.

 

The team was instrumental in making these events great successes reaching high-level of satisfaction among the participants and with outstanding multinational press coverage. Organization, flexibility and efficiency best describe Vademecom’s management on our latest multinational PR mission.

Vincent Basuyau

Policy Officer – Sustainable Industrial Policy and Construction, European Commission.

UITREIKINGEN VAN DE 63E EN 64E BALLON D'OR

HET KANAAL VAN L'EQUIPE

Job

Evenement & E-Evenement

Locatie

Parijs

Lancering

12.2019

De Ballon d’Or werd in 1956 opgericht door het tijdschrift France Football. Het is een prijs die wordt toegekend aan de beste voetballer van het jaar.

Meer lezen

Sinds 2018 heeft het evenement een nieuwe dimensie gekregen. De ceremonie wordt niet enkel live uitgezonden in 120 landen, maar wordt ook geregisseerd als een echte show waar publiek welkom is.
Op dit moment is de Franse krant L’Équipe de organisator van deze grandioze avond. De krant wil graag worden begeleid bij het ontvangen van gasten en het inrichten van ruimtes.

 

Door per editie meer dan 1000 mensen persoonlijk te ontvangen, geeft L'Équipe de ceremonie nog meer zichtbaarheid en wordt de zichtbaarheid van het evenement in alle media verbeterd.