Infinity Tour
Job
Travel IncentiveLocatie
SiciliëLancering
09.2019Michelin organiseert een grootschalige challenge om zijn dealers uit te dagen, en combineert zo een exclusieve en onvergetelijke ervaring met een professionele uitstraling.
Er werden 24 sessies van 60 personen georganiseerd, die elk genoten van een dag rallyrijden - afgewisseld met exclusieve ritjes in klassieke auto's en een helikoptervlucht over Syracuse vanaf het hotel.
BOOSTCAMP
Job
Evenement & E-EvenementLocatie
BordeauxLancering
01.2020Hoe kunnen we betekenis geven aan ieders doen en laten?
Na het scharnierjaar 2019, dat werd gekenmerkt door talrijke investeringen, wilde Lavazza 2020 beginnen met een ongewoon en authentiek evenement. Door een verandering van toon kunnen we terugkeren naar de basis en betekenis geven aan ieders doen en laten.
De medewerkers werden uitgenodigd voor het LAVAZZA BOOSTCAMP - een nieuwe naam en een nieuw concept voor een nieuwe vergaderformule: boeiend, dynamisch, gedurfd en volledig in lijn met de merkwaarden.
CONSTRUCTION & DEMOLITION WASTE MANAGEMENT PROTOCOL
Job
Public RelationsLocatie
EuropaLancering
04.2017Pan-Europese perscampagne over recycling en terugwinning van bouw- en sloopafval.
Directoraat-generaal Interne Markt, Industrie, Ondernemerschap en Kmo’s (DG GROW), via onze partner Cecoforma.
Het organiseren van persconferenties over heel Europa tijdens een ‘ItoB’-roadshow (Institutions to Business).
De doelstellingen van de klant werden niet enkel gehaald maar zelfs ronduit verpulverd door onze ComUnity.pro-agentschappen, met soms tot 5 (!) keer meer media dan gevraagd.
“The team was instrumental in making these events great successes reaching high-level of satisfaction among the participants and with outstanding multinational press coverage. Organization, flexibility and efficiency best describe Vademecom’s management on our latest multinational PR mission.“
Vincent Basuyau
Policy Officer – Sustainable Industrial Policy and Construction, European Commission.
UITREIKINGEN VAN DE 63E EN 64E BALLON D'OR
Job
Evenement & E-EvenementLocatie
ParijsLancering
12.2019De Ballon d’Or werd in 1956 opgericht door het tijdschrift France Football. Het is een prijs die wordt toegekend aan de beste voetballer van het jaar.
Sinds 2018 heeft het evenement een nieuwe dimensie gekregen. De ceremonie wordt niet enkel live uitgezonden in 120 landen, maar wordt ook geregisseerd als een echte show waar publiek welkom is.
Op dit moment is de Franse krant L’Équipe de organisator van deze grandioze avond. De krant wil graag worden begeleid bij het ontvangen van gasten en het inrichten van ruimtes.
Door per editie meer dan 1000 mensen persoonlijk te ontvangen, geeft L'Équipe de ceremonie nog meer zichtbaarheid en wordt de zichtbaarheid van het evenement in alle media verbeterd.